fredag den 8. august 2014

Update::: Vigtig post, fødselsdag osv.

I forgårs fik jeg en mail fra My Education der så sådan her ud:












Og allerede igår kom den så. Jeg fik en masse vigtige ting til min rejse til USA, fordi i dag er der kun 9 dage til!!! Jeg fik bl.a mit nye simkort, så jeg kan ringe i USA. Mit international Youth Travel Card, en pengekat, forsikringspapir og en masse andet. Jeg har også allerede fået mit pas tilbage fra ambassaden. Mit visum er kommet der i, og det ser super fedt ud! Jeg er super overrasket over at det kom så hurtigt (efter 2 dage) til trods for at de siger der går imellem 4-10 dage.



Jeg har fødselsdag i dag og fik nogle super gode gaver. Af mine forældre fik jeg et ur, men grunden til at jeg skriver om min fødselsdag er fordi min lillesøster gav mig en masse ting. Nødvendige til USA turen. der var 12 små gaver som hun stolt gav mig i dag. I morgen holder jeg fødselsdag/afsted for min familie. På søndag for mine bedste venner og veninder. Det glæder jeg mig rigtig meget til.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar