søndag den 31. august 2014

Uge 2!!!

Uge 2 er gaaet forholdsvis staerkt. Jeg har selvfoelgelig vaeret i skole og volleyballtraening, saa der er ikke sket ret meget nyt. I Fredags var jeg til min foeste fodbold kamp. Det var super hyggeligt. Kampen trak desvaerre ud paa grund af tordenvejr. Skolens hold endte desvaerre med at tabe 21-0.

Jeg er blevet rigtig vild med at have US Government. Faget er faktisk super sjovt, og de elever der er i min klasse, er super sjove. Jeg bliver tit spurgt hvordan det er i Danmark i forhold til forskellige love.
Jeg er dog mindre begejstret for A & P. Det er vildt svaert og jeg kan slet ikke finde ud af det. Vi havde en test i fredags og det tror jeg gik knap saa godt, jeg gaettede i hver fald paa ALLE spoergsmaalene.
I weekenden har jeg vaeret til en Bonfire med min vaertsfamilie og deres familie. En bonfire er en slags fest/komsammen, hvor man sidder rundt om et baal. Man sidder bare og snakker og spiller spil, men det er faktisk super hyggeligt. Det er foeste gang jeg har proevet at lave s'mores. Det er to kiks, med et stykke chokolade imellem og en ristet skumfidus! Det smager taeske godt. Jeg legede en mega maerkelig leg som hedder 'startipping'. Man skal finde en stjerne og blive ved med at kigge paa den, mens man snurre rigtig hurtigt rundt indtil at man er super svimmel og naesten ikke kan mere. Derefter er der en der hurtigt skal lyse en i ansigtet med en lygte. Det goer at man slet ikke kan staa pa sine ben og man vaelter, og det ser saa sjovt ud, og det er mega sjovt.
I morgen skal vi til foedselsdag hos noget familie, jeg kan ikke huske hvem det er.

(Min skole pc mangler jo de tre dejlige danske bogstaver, saa det er derfor jeg ikke bruger dem. Jeg bruger nemlig tit mine Studyhalls til at skrive og rette, da jeg stort set aldrig har lektier for foer efter 3 time hvor min studyhall ligger, jeg har dog min egen pc som jeg bruger derhjemme, saa naar jeg skriver derhjemme, sa foretraekker jeg at skrive paa min egen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar