søndag den 10. august 2014

SURPRISE!!!! Fødselsdag/afsked

Som der stod i et af mine tidligere oplæg skulle jeg holde brunch for mine venner idag søndag, men min mor havde i al hemmelighed arrangeret andre planer.
I går lige inden spisetid tog min far og jeg på biblioteket for at aflevere de bøger jeg havde, inden jeg skal afsted (et lille trick for at få mig væk fra huset) da jeg så kommer hjem og kommer ind i stuen sprang mine venner frem og råbte "SURPRISE" Min mor havde altså arrangeret et surprise party for mig. Jeg var bare super overrasket og glad. Det var super hyggeligt. Jeg nød aftenen rigtig meget, fordi det også var den sidste aften jeg havde med dem inden jeg rejser. Jeg skal arbejde hele næste uge og jeg rejser til københavn på fredag, så der er ikke andre tidpunkter jeg ville kunne nå at se dem.
Her er nogle billede fra igår.












Idag er der præcis en uge til at jeg rejser og jeg er super spændt :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar