tirsdag den 19. august 2014

KLAR, PARAT, START!

Så er jeg ankommet og hold da helt op hvor er det spændende.... det er helt anderledes her. Alle og jeg mener alle husene her er lavet af træ, der er fastfood restaurenter på hver og hver anden gade, og så er alting bare meget større. Turen var meget hård for mig, og jeg er stadig super træt (jeg har været her i 2 dage) Man skal lige vænne sig til tidforskellen. Jeg har fået mit eget værelse. Det er lille og super hyggeligt. Lige for tiden er der meget varmt omkring 30 grader. Jeg har allerede fået et kælenavn...Becca! Så fra nu af hedder jeg Becca.

I morgen skal jeg i skole, og det er jeg meget spændt på! Der går omkring 400 på min skole. Jeg har dog allerede været på skolen idag for at spille volleyball. I går var jeg på skolen for at lave mit skoleskema. Jeg skal have følgende fag:
1. Algabra
2. Interaktiv medie
3. Lektie time
4. Psykologi
5. Advisor tid (Jeg har fået tildelt en advisor, som er en slags kontaktperson)
6. Engelsk
7. Anatomi
8. US stat
9. US historie
De her timer skal jeg have hver eneste dag i den rækkefølge.

Herunder er et billede af mig i Kastrup lige inden jeg siger farvel til min dejlige familie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar