onsdag den 11. marts 2015

Nyt semester!

Som du nok sidder og tænker lige nu. "nyt semester, først nu?" Og nej, halvdelen af dette semester er faktisk ved at være slut, hvilket betyder at der kun er en quater tilbage. Jeg er bare rimlig dårlig til at få skrevet herinde, og det er jeg ked af! Jeg har besluttet mig for at lave en To Do list for min blog, med alle de blogindlæg jeg har tænkt mig at lave, så jeg kan huske det. Anyways, nyt semster betyder nye klasser, og jeg må nok indrømme, at jeg elsker mit skema. De fleste af mine klasser er super nemme og det har jeg det super med. Jeg havde virkelig mange tests og lektier sidste semester, så det er rart med en lille pause. Du undre dig nok over hvilke klasser jeg har, så dem får du listet her under på dansk og engelsk:
1. Anatomy. Biology på et helt nyt niveau, super svært, men jeg klare mig faktisk rigtig godt. Jeg har lige nu en karakter på 86% hvilket er super i skoles sværeste klasse. (Yes, I am showing off)
2.
3. Art/billedekunst. Det siger vel sig selv.
4. Algebra II. De har to grader af algebra, og jeg tager den svære af dem (men det er faktisk slet ikke svært...shhh)
5. BCA også kendt som Business computer apps. Hvor vi lærer om design for fx. letterhead, og den slags
6. Life Changes II. Vi lærer om alcohol, stoffer, uddannelse, graviditet og andre ting det kan påvirke dit liv.
7. P.E. and studyhall/ Idræt og fritime. Hver anden dag har jeg idræt. Og hver anden dag har jeg fritime. Det siger vidst også sig selv
8. English/Engelsk. Ligesom at have dansk derhjemme, bare på engelsk.
9. Hver dag i 3 uger er vi på hold som laver forskellige ting. Lige nu er jeg på Green screen holdet, hvor vi laver film og billeder med green screen effekt. Det er super sjovt. Hver trejdte uge skal vi så tage stilling til om vi vil skifte eller blive.

Jeg håber og regner stærkt med at komme til at skrive mere herinde, da jeg nu har lavet min To Do list som jeg vil følge.
Det var alt for mig I denne omgang, indtil jeg om 2 minutter skriver resten af de ting jeg har har tænkt mig af fortælle om.

Peace Out!
-Rebecca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar