tirsdag den 31. marts 2015

Chicago

Så var jeg i Chicago, og jeg må indrømme at det var helt fantastisk. Jeg må sige at jeg er blevet pænt vild med storbylivet, og alle de mange skyskraber som vi ikke har derhjemme. Min ynglingsdel af turen var da vi tog til Willis Tower, som du nok har hørt om. Det er den anden højeste bygning i hele verden, og den var enorm. Den har 110 etager. Vi skulle jo selvfølgelig derop og se udsigten ud over hele byen. Det bedste ved det hele er at 103 etage er sat af til turister, så man kan kommer med elevator op og se det. Og det tog knap 2 minutter at tage der op. Da vi kom op til toppen var der mulighed for at komme ud i glasbokse der var sat på bygningen. Det var lidt ligesom ar få fornemmelsen af at flyve, og det var super grænseoverskridende. Men hvis du har højdeskræks problemer, lad vær, fordi der er pænt langt ned. Når du kører rundt i byen virker den slet ikke så stor, men da du kom op i Willis Tower og ikke engang kunne se en Ende på byen, ja så fandt man ud af hvor stor den egentlig er. Vi tog også på to museer og Til Shedd Aquarium, hvilket også var super godt. Sidst men ikke mindst tog vi i Zoologiske have, og DET VAR GRATIS!!! Det kunne jeg bestemt godt vænne mig til. Overordentlig var det en super god tur, og ja jeg fik taget en masse billeder. Jeg har tænkt mig at samle mine billeder og videoklip i en lille film og lægge op, men jeg er dog ikke sikker på hvornår det bliver. Jeg har lidt travlt med skoleopgaver, og stiler som jeg skal have skrevet. Ikke mindst skal jeg nok få lagt nogle billeder op, så i kan se hvor fantastisk Chicago er. Jeg ville ønske jeg kunne tage tilbage, før jeg forlader USA, men da det er en 6 timers tur, og vi ikke har planer om at bruge en masse penge og tid på det, må jeg vel vente til jeg kommer tilbage næste gang. Hvilket jeg stærkt regner med at jeg gør.
Jeg håber i alle har det super godt derhjemme, og vil lige nævne at jeg kun har ca. 2 måneder tilbage gil jeg skal forlader det hele. Jeg kan slet ikke forstå at jeg har været her i næsten 10 måneder. Det føles som om jeg lige er ankommet.
Ser you soon

Peace out!

PS. Jeg ved stadig ikke min hjemrejse dato!!! Jeg burde snart finde ud af det :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar