onsdag den 11. marts 2015

Nyheder!!!

Jeg har to ting at fortælle. Først: Jeg skal til CHICAGO!!! Jeg glæder mig for vildt og jeg kan seriøst ikke vente. Jeg lover at skrive om det og tage en masse billeder. JEG LOVER! Det er en science trip, så vi skal ud og se en helt masse ting, og jeg glæder mig som sagt meget. Jeg skal sove på værelse med Courtney, Megan og Josie, som i nok kommer til at se nogle billeder af. Jeg regnede faktisk ikke med at tage afsted, men med besluttede at gøre det alligevel. Det er den 27-28 marts. Chacago er ca. 4 timer væk fra hvor jeg bor.

Anden: Jeg starter til golf! Ja du læste helt rigtig. Jeg er vildt spændt, og Far jeg håber du er stolt! :P
Jeg skal nok også opdatere ligt mere om vores stævner og tage billeder osv. Vores coach er faktisk vores P.E lærer, Mr. Arnold, som jeg er super glad for. Mit hold i år består af 10 piger og jeg kan super godt lide dem alle, så det er et plus.

Det var alt for nu, opdatere mere detajleret når jeg faktisk har været ude og opleve de her ting.

Peace Out
-Rebecca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar