onsdag den 3. september 2014

Volleyball

I går var jeg til min første volleyball kamp. Det var super hyggeligt, og vi havde det rigtig sjovt. Vi havde tre kampe: Freshman kampen, det er årgangen der lige er startet i high school, eller ligesom mig, er udvekslingsstudent, der aldrig har spillet før. (Vi er tre udvekslingsstudenter, og vi går alle til Volleyball) Vi tabte dersværre. Derefter var det JV (det er Junior og de lidt mere avancerede sophomore der spiller. (Jeg er også på det hold, da jeg er Junior, men jeg kom ikke på banen for JV i går). Det hold tabte desværre også. Sidst men ikke mindst var der Varsity (Det er Junior og Senior, som er rigtig gode til Volleyball) Men de tabte også. Jeg spillede selv kun få minutter for Freshman, men det har jeg det faktisk fint med, da jeg ikke er kæmpe fan af at spille kamp.
Da Varsity spillede, sad vi bag vores hold, og heppede. Det var super hyggeligt til trods for at vi tabte alle vores kampe.
Jeg er ikke specielt god til spillet, men jeg får rørt mig 2-2,5 time hver eneste dag, og da den mad vi får her ikke er specielt sund, så holder jeg mig i hvert fald i form, og ikke tager på.

Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder fra kampen, fordi jeg selvfølgelig glemte min mobil derhjemme, men jeg vil tage billeder på torsdag, da vi har en kamp igen der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar