onsdag den 5. marts 2014

Ansøgningspakke...DONE!

Så fik jeg endelig sendt min ansøgningspakke afsted. Den skal til USA, hvor andre amerikanere skal læse den og beslutte om det er mig de vil have. Min ansøgningspakke består af;
-Brev om mig
-Collage med billeder af mig, mine venner, familie osv.
-Lægepapir
-Karaktere
Og meget meget mere.

Der var super mange ting der skulle skrives under på, læses og laves. Det var et kæmpe arbejde.
Når man skal til USA skal man have en masse vacciner. bl.a Hepatitis B. Jeg har aldrig fået mit 12 års stik, så det skulle jeg også have. Man skal have 3 Hepatitis B vacciner, jeg har fået en. Jeg har fået tid til de 2 sidste og til mit 12 års stik.

Jeg har idag fået en mail hvor der stod at min ansøgningspakke er blevet GODKENDT, så nu sender de den til USA....og så er det bare at vente på at jeg får en familie :D SO EXCITED!!!!

-Rebecca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar